SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa BZ WBK

1. października wystartowała kampania Konta <30 w BZ WBKprzygotowana przez GPD Advertising.

Wielokanałowe działania ATL- owe i BTL- owe informują młodychludzi (głównie studentów i zaczynających pracę) o wyjątkowejofercie Banku - koncie osobistym zarezerwowanym dla ludzi przedtrzydziestką. Największym atutem produktu jest jego absolutnadarmowość. Zgodnie z dewizą "młodzi nie płacą", Bank nie pobierażadnych opłat za prowadzenie konta i wydanie do niego karty,idealnej również do płatności internetowych.

Koncepcję kreatywną spina hasło "Nie płacę i już", które jestwyrazem bezkompromisowych dążeń młodych ludzi do znalezieniaoferty, która spełni ich wysokie wymagania. Odpowiedzą Banku jestwłaśnie darmowość konta, jego wyjątkowa funkcjonalność iwielotorowy dostęp (przez Internet, telefon, w oddziale) dowszystkich usług.

Intensywne działania prowadzone przez cały październik obejmąnośniki takie jak: Internet, prasa, outdoor, radio i materiałyPOS.

Prowadzący ze strony klienta - Krzysztof Rydel
Prowadzący ze strony GPD Advertising - Szymon Nessel
Szef grupy kreatywnej - Bartek Kaluga
Art. Direktor - Ela Piątkowska
Copywriter - Bartek Kaluga.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa BZ WBK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl