Ofensywa BZ WBK
1. października wystartowała kampania Konta <30 w BZ WBKprzygotowana przez GPD Advertising.
Wielokanałowe działania ATL- owe i BTL- owe informują młodychludzi (głównie studentów i zaczynających pracę) o wyjątkowejofercie Banku - koncie osobistym zarezerwowanym dla ludzi przedtrzydziestką. Największym atutem produktu jest jego absolutnadarmowość. Zgodnie z dewizą "młodzi nie płacą", Bank nie pobierażadnych opłat za prowadzenie konta i wydanie do niego karty,idealnej również do płatności internetowych.
Koncepcję kreatywną spina hasło "Nie płacę i już", które jestwyrazem bezkompromisowych dążeń młodych ludzi do znalezieniaoferty, która spełni ich wysokie wymagania. Odpowiedzą Banku jestwłaśnie darmowość konta, jego wyjątkowa funkcjonalność iwielotorowy dostęp (przez Internet, telefon, w oddziale) dowszystkich usług.
Intensywne działania prowadzone przez cały październik obejmąnośniki takie jak: Internet, prasa, outdoor, radio i materiałyPOS.
Prowadzący ze strony klienta - Krzysztof Rydel
Prowadzący ze strony GPD Advertising - Szymon Nessel
Szef grupy kreatywnej - Bartek Kaluga
Art. Direktor - Ela Piątkowska
Copywriter - Bartek Kaluga.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa BZ WBK