Słodycze Odra z nowym logo, opakowaniami i hasłem „Najlepiej razem”
Marka słodyczy Odra (należąca do Grupy Otmuchów) zyskała nowe logo, a jej produktu pojawiły się w sprzedaży w zmienionych opakowaniach. Będą obecnie reklamowane pod hasłem „Najlepiej razem”.
W logotypie marki Odra po dziewięciu latach przerwy znów pojawił się symbol kotwicy, który był w identyfikacji brandu od 1950 roku. Ta zmiana ma na celu podkreślenie tradycji Odry. Odświeżony logotyp ma też przyciągnąć do marki nowych odbiorców.
Jednocześnie zmieniono opakowania produktów marki Odry, m.in. Chałwy, Duetki Familijnej i Mleczka Familijnego.
Słodycze Odra będą teraz promowane pod hasłem pod hasłem „Najlepiej razem” praz w oparciu o gest uścisku dłoni. Ma to kojarzyć się z jednością, bezpieczeństwem praz ważnymi chwilami spędzanymi wspólnie.
Kampania promocyjna rozpoczyna się w marcu i będzie obejmowała działania PR, aktywacje w magazynach kobiecych, prasie branżowej oraz internecie. W marcu uruchomiona zostanie również strona najlepiejrazem.pl.
Za przygotowanie nowej identyfikacji marki Odra oraz koncepcji jej platformę komunikacji odpowiada zespół kreatywny z Grupy Otmuchów.
Dołącz do dyskusji: Słodycze Odra z nowym logo, opakowaniami i hasłem „Najlepiej razem”
- Czy dziecko przechodziło odrę? - pyta lekarz
- Panie doktorze toż my zza Buga!