SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odmieniony 'Wprost' od poniedziałku

W poniedziałek 1 grudnia do sprzedaży trafi zupełnie odmieniony numer tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Pismo zyska nowy logotyp, szatę graficzną, czcionkę, zmieni się też jego zawartość merytoryczna. Relaunchowi tygodnika towarzyszy kampania reklamowa.

Odnowiony "Wprost" będzie mieć podtytuł " "Polska - Świat - Cywilizacja". W piśmie pojawią się nowe działy i rubryki, m.in.: Społeczeństwo, Biznes, Zdrowie i Medycyna, Style i Trendy, Sport, Diagnoza Wprost, Nauka i Technologie, Podróże oraz Galeria Wprost. Dla tygodnika pisać będą także nowi autorzy. W związku z rozbudową treści "Wprost" zwiększy liczbę stron do 168 (dotychczas liczył ok. 116 stron).

- Celem relaunchu jest odświeżenie marki, zmiana wizerunku pisma oraz wzrost sprzedaży tygodnika. Rozszerzenie tematyki prezentowanej na łamach tygodnika jest odpowiedzią na oczekiwania czytelników naszego segmentu - mówi Amadeusz Król, dyrektor generalny AWR "Wprost".

Tygodnik podniesie też nakład do 290 tys. egz. (średni nakład w okresie od stycznia do września br. wg danych ZKDP kształtował się na poziomie 213 052 egz.). Nie zmieni się natomiast cena pisma, która wynosi 4,50 zł.

Relaunch wspiera kampania wizerunkowa o zasięgu ogólnopolskim. Pierwszą odsłoną kampanii jest outdoorowa akcja teaserowa wykorzystująca cytaty z Horacego, Francisa Bacona i S.J. Leca. Druga odsłona wykorzystująca hasło "Warto się zmieniać!" ruszy 1 grudnia br.

Akcja obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TV Biznes), radio (Jedynka, Trójka, Radio Zet), prasę ("Gazeta Prawna", "Manager Magazyn", "Playboy"), internet (Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Bankier.pl, Goldenline) i outdoor (citylighty, siatki wielkoformatowe; autobusy, wiaty przystankowe). Tytuł będzie też autopromowany w mediach AWR "Wprost". Dodatkowo w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie rozdawana będzie bezpłatna 8-stronicowa publikacja "Wprost w pigułce", w której znajdą się fragmenty artykułów z tygodnika. Jej nakład wyniesie 1,1 mln egz. Kampania potrwa do końca roku.

wprost

Relaunch "Wprost" wspierał strategicznie butik konsultingowy "Stars", a za opracowanie nowej szaty graficznej pisma odpowiadało Studio Wprost, którego szefem jest Karol Kinal. Kampanię outdoorową przygotowała agencja GonnaBe. Kampanię w internecie obsługuje agencja Web Search Factory (łącznie z media planem). Media telewizyjne zaplanował dom mediowy ZenithOptimediaGroup, a pozostałe - dział marketingu AWR "Wprost".

Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w okresie od stycznia do września br. wyniosła 112 079 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Odmieniony 'Wprost' od poniedziałku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl