Odmieniony "Przegląd Sportowy" już na rynku
Już dziś na rynku ukazuje się "Przegląd Sportowy" (Axel SpringerPolska) w nowej szacie graficznej. Dziennik wzbogacono także o nowerozwiązania i pomysły redakcyjne. O zmianach informujerozpoczynająca się kampania reklamowa tytułu.
Jak zapowiada wydawnictwo, nowy układ graficzny "PrzegląduSportowego" ma być bardziej przejrzysty dla czytelnika. Dziennikbędzie zawierał więcej analiz i komentarzy ekspertów oraz"poruszających" fotografii. Odświeżone zostało także logotytułu.
W piątki zamiast magazynu "Tempo" ukazywać się będzie dodatek"Tempo TV", który będzie zawierał program telewizyjny ponad 40stacji, wraz z wyróżnieniem i opisem najważniejszych audycjisportowych oraz programów skierowanych do męskiej widowni. Znajdąsię w nim także strony magazynowe poświęcone tematycesportowej.
Jednocześnie ze zmianami w samym "Przeglądzie Sportowym" zmieniasię oferta reklamowa dziennika. Pojawiły się w niej nowe formatyreklam, w tym także na pierwszej stronie dziennika. Magazyn "TempoTV" oferuje też zupełnie nowe formaty reklamowe na pierwszejstronie oraz przy listingach programowych.
- Zmiany w "Przeglądzie Sportowym" mają na celu uatrakcyjnienietreści dla czytelników, miłośników wszystkich dyscyplin sportowych.Przed nami wiele wyzwań, planujemy szereg atrakcyjnych dodatków wzwiązku z najważniejszymi tegorocznymi wydarzeniami sportowymi:Euro 2008 oraz Olimpiadą w Pekinie - mówi Bogdan Mróz, dyrektorwydawniczy tytułu.
Dziś rusza kampania reklamowa "Przeglądu Sportowego" pod hasłem"Czytaj więcej. Dla sportu". Obejmie ona radio, telewizję, interneti prasę (tytuły Axel Springer Polska). W akcji wezmą udział znanipolscy sportowcy: pięściarze Tomasz Adamek i Grzegorz Skrzecz,siatkarze Anna Barańska i Tomasz Wojtowicz oraz piłkarzeWłodzimierz Lubański i Maciej Żurawski.
"Przegląd Sportowy" istnieje na rynku od 87 lat. Średniasprzedaż ogółem tytułu w grudniu 2007 roku wyniosła 60 581 egz.(dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Odmieniony "Przegląd Sportowy" już na rynku