Odmieniony miesięcznik „Świat Kobiety”: jeszcze więcej treści dla kobiet dojrzałych
W środę, 2 sierpnia ukaże się odnowione wydanie miesięcznika „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). W piśmie pojawiają się nowe rubryki, przygotowane pod kątem dojrzałych kobiet.
Ostatni relaunch miesięcznik przeszedł w maju ub. roku. Wówczas zmieniono makietę, na okładki trafiły gwiazdy i pojawiło się więcej treści skierowanych do kobiet dojrzałych. Pojawiły się także nowe rubryki, m.in. o pomysłach na własny biznes i z reportażami o relacjach rodzinnych.
Tym razem działów skierowanych dla dojrzalszych pań pojawia się jeszcze więcej. Będzie więc rubryka „Znajdź swój dojrzały styl”, w której redakcja prezentuje stylizacje dojrzałych gwiazd - zestawy na wyjście i na co dzień w połączeniu z produktami dostępnymi na polskim rynku. „Zdaniem seksuologa” to rubryka, w której redakcja rozwiązuje intymne problemy czytelniczek. O zawiłościach e-świata traktuje inna rubryka: „Kobieta na czasie”. Od tego numeru pojawiają się też rubryki: „Męski punkt widzenia”, „Nieznane oblicza kobiecych legend PRL-u” i „Gadżety ułatwiające gotowanie.
Działy: moda, uroda, zdrowie, kuchnia i prawo zostały zyskały więcej porad specjalistów. Modę zamykają teraz „Metamorfozy” - sesja przygotowywana z udziałem czytelniczek.
Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Nakład tego wydania miesięcznika wyniesie 438 tys. egz. Objętość, format i cena (2,49 zł) miesięcznika „Świat kobiety” pozostały niezmienione. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w lutym br. sprzedaż miesięcznika „Świat Kobiety” wyniosła 291 927 egz.
Dołącz do dyskusji: Odmieniony miesięcznik „Świat Kobiety”: jeszcze więcej treści dla kobiet dojrzałych