Odmieniony dział reklamy Harvard Busieness Review Polska
Dział reklamy Harvard Busieness Review Polska poszerzył swojąstrukturę o 3 nowe osoby: Magdalenę Ślubowską, Aleksandrę Antosikoraz Monikę Kubik.
Magdalena Ślubowska dołączyła do zespołu na stanowiskoKierownika Operacyjnego. Będzie odpowiadać za koordynowanie pracadministracyjnych Działu Reklamy oraz kontakty ze studiemgraficznym. Magda Ślubowska ma wieloletnie doświadczenie wsprzedaży, zdobyte m.in. w wydawnictwie Business Press, GazecieBankowej czy Ringier Polska.
Do struktur HBRP dołączyły także Aleksandra Antosik oraz MonikaKubik, obie na stanowiska Junior Account Executive. Zajmą sięsprzedażą powierzchni reklamowych w magazynie oraz innych produktówHBR. Aleksandra Antosik zdobywała doświadczenie na WarszawskiejGiełdzie Papierów Wartościowych oraz Air Cargo Poland. Monika Kubikpracowała przy organizacji międzynarodowych spotkań Eurocamp, aostatnio jako tłumacz angielsko-portugalski w firmie Petrobas w Riode Janeiro.
Harvard Business Review to magazyn biznesowy publikujący natemat nowych trendów i przełomowych idei mających wpływ na światbiznesu oraz zagadnień, z którymi na co dzień zmagają sięmenedżerowie. Założony został w 1922 roku. Harvard Business ReviewPolska zawiera wybór artykułów pochodzących z wersji oryginalnej,opatrzonych dodatkowym komentarzem wyjaśniającym zastosowaniaomawianych metod zarządzania w warunkach polskich. W magazynieznajdują się także artykuły poświęcone polskiej tematyce (ok. 25proc. zawartości).
Dołącz do dyskusji: Odmieniony dział reklamy Harvard Busieness Review Polska