SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach

Z początkiem września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi do sprzedaży nowe oferty handlowe dla Czwórki i pakietu Trójka Premium.

Od 1 września br. nadająca na częstotliwościach UKF młodzieżowa stacja Czwórka zostanie zastąpiona przez informacyjno-publicystyczne Polskie Radio 24. Od tego dnia Czwórka swój program będzie nadawać cyfrowo (w DAB+) i w internecie.

W związku z tą zmianą Polskie Radio 24 zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych: Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki, więc ceny powyższych pakietów się nie zmieniają.

Jednocześnie od 5 września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadza do sprzedaży zarówno Czwórkę, jak i pakiet Trójka Premium w nowej odsłonie.

W skład Trójki Premium w nowej formule wchodzą stacje Trójka, Polskie Radio 24 oraz Czwórka nadająca w internecie i cyfrowo (dotychczas tworzyły go Trójka i Czwórka). Dla nowej Trójki Premium jak i stacji cyfrowej i internetowej Czwórka obowiązywać będzie nowy cennik.

Agencja Reklamy Polskiego Radia nie podaje jeszcze nowych cen reklam, które wprowadzi 5 września. Obecnie najdroższy spot 30-sek. w pakiecie Trójka Premium kosztuje 12,5 tys. zł w paśmie między godz. 7 a 10 od środy do piątku.

Dołącz do dyskusji: Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej konserwatywny
Bardzo czekam na Polskie Radio 24 w swoich odbiornikach od 1 września! :D To będzie ciekawe radio i ciekawa przeciwwaga dla lewackiego TOK FM.
Czwórkę żegnam bez żalu. Dziwna stacja z dziwną i nieznośną muzyką i nieznośnymi prowadzącymi. :evil:
odpowiedź
User
nikt
Bardzo czekam na Polskie Radio 24 w swoich odbiornikach od 1 września! To będzie ciekawe radio i ciekawa przeciwwaga dla lewackiego TOK FM.
Czwórkę żegnam bez żalu. Dziwna stacja z dziwną i nieznośną muzyką i nieznośnymi prowadzącymi.


dziwny to jesteś Ty. Jakiś pdostawiony koles, który spamuje....
odpowiedź
User
Pytlik
Nie mam nic przeciwko emisji programu stacji informacyjnej na FM. To dobre posunięcie i przeciwwaga dla Tok Fm, który jak widać ma coraz więcej słuchaczy. Polskie Radio powinno mieć taką stację ogólnodostępną w swoim portfolio.
Problem jednak polega na tym że nadal a już po likwidacji Czwórki na FM będzie brakować w portfolio stacji popularnej, nie przegadanej dla osób młodych, czynnych zawodowo i w średnim wieku. Patrząc na sukcesy stacji komercyjnych RMF FM czy Zet które nie tylko maja wysoka słuchalność ale nadal zyskują, PR nie powinno sobie odpuszczać tak dużą grupę słuchaczy. Owszem misja misją ale wiele stacji nadawcy publicznego w innych krajach ma wysoką słuchalność. Wydaje mi się że w obecnej chwili największych przekształceń wymaga Jedynka której słuchalność gwałtownie spada. Trójka niestety zestarzała się ze swoimi słuchaczami ale ma pewien atut, grupa wiernych słuchaczy. Dwójka to już całkiem inna kategoria słuchacza więc pozostaje Jedynka, która ma świetny zasięg i zbyt chaotyczną ramówkę.
odpowiedź