Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach
Z początkiem września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi do sprzedaży nowe oferty handlowe dla Czwórki i pakietu Trójka Premium.
Od 1 września br. nadająca na częstotliwościach UKF młodzieżowa stacja Czwórka zostanie zastąpiona przez informacyjno-publicystyczne Polskie Radio 24. Od tego dnia Czwórka swój program będzie nadawać cyfrowo (w DAB+) i w internecie.
W związku z tą zmianą Polskie Radio 24 zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych: Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki, więc ceny powyższych pakietów się nie zmieniają.
Jednocześnie od 5 września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadza do sprzedaży zarówno Czwórkę, jak i pakiet Trójka Premium w nowej odsłonie.
W skład Trójki Premium w nowej formule wchodzą stacje Trójka, Polskie Radio 24 oraz Czwórka nadająca w internecie i cyfrowo (dotychczas tworzyły go Trójka i Czwórka). Dla nowej Trójki Premium jak i stacji cyfrowej i internetowej Czwórka obowiązywać będzie nowy cennik.
Agencja Reklamy Polskiego Radia nie podaje jeszcze nowych cen reklam, które wprowadzi 5 września. Obecnie najdroższy spot 30-sek. w pakiecie Trójka Premium kosztuje 12,5 tys. zł w paśmie między godz. 7 a 10 od środy do piątku.
Dołącz do dyskusji: Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach
Czwórkę żegnam bez żalu. Dziwna stacja z dziwną i nieznośną muzyką i nieznośnymi prowadzącymi. :evil:
dziwny to jesteś Ty. Jakiś pdostawiony koles, który spamuje....
Problem jednak polega na tym że nadal a już po likwidacji Czwórki na FM będzie brakować w portfolio stacji popularnej, nie przegadanej dla osób młodych, czynnych zawodowo i w średnim wieku. Patrząc na sukcesy stacji komercyjnych RMF FM czy Zet które nie tylko maja wysoka słuchalność ale nadal zyskują, PR nie powinno sobie odpuszczać tak dużą grupę słuchaczy. Owszem misja misją ale wiele stacji nadawcy publicznego w innych krajach ma wysoką słuchalność. Wydaje mi się że w obecnej chwili największych przekształceń wymaga Jedynka której słuchalność gwałtownie spada. Trójka niestety zestarzała się ze swoimi słuchaczami ale ma pewien atut, grupa wiernych słuchaczy. Dwójka to już całkiem inna kategoria słuchacza więc pozostaje Jedynka, która ma świetny zasięg i zbyt chaotyczną ramówkę.