Obietnice ojca reklamują ubezpieczenia w Avivie (wideo)
Startuje kampania reklamowa ubezpieczeń na zdrowie i życie oferowanych przez Avivę. Bohaterem akcji, prowadzonej głównie w telewizji i internecie, jest ojciec mówiący do córki.
Nowe spoty Avivy pokazują ojca, który opiekuje się córką w różnych sytuacjach i etapach jej życia. Jednocześnie deklaruje, że zapewni jej bezpieczeństwo.
Reklamy przekonują, że najlepszym sposobem na zagwarantowanie bezpieczeństwa finansowego swoim bliskim jest wykupienie w Avivie ubezpieczenia na zdrowie i życie.
- Pokazujemy, jak ubezpieczenia mogą pomóc rodzicom w spełnieniu obietnic, które składają swoim dzieciom. Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva „To dla mnie ważne” - opisuje Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.
Kampania jest prowadzona głównie w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie, gdzie m.in. uruchomiono serwis listwprzyszlosc.pl, w którym można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby. W telewizji spoty będą emitowane do końca czerwca.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Gong, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Obietnice ojca reklamują ubezpieczenia w Avivie (wideo)