O nowej porze 'M jak miłość' ma mniej widzów
Po przesunięciu emisji serialu "M jak miłość" o 40 minut późniejwidownia produkcji stopniała w ujęciu rocznym o ponad 9 proc.Serial pozostaje jednak nadal niekwestionowanym hitem Dwójki izdecydowanie wygrywa z propozycjami konkurencji.
Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków "M jak miłość"w rozpoczętym właśnie sezonie (emitowane są w poniedziałki i wtorkio 20.40) wyniosła 7,86 mln widzów, a udział TVP 2 w rynku w czasieich emisji ukształtował się na poziomie 51,68 proc. w grupie 4+ i48,09 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, we wrześniu 2007 roku, gdy serial pokazywany było 20.00, cztery pierwsze odcinki emitowane w poniedziałki i wtorkimiały 8,66 mln widzów, 53,62 proc. udziału w 4+ i 51,08 proc. w16-49.
Mimo spadku widowni, "M jak miłość" zdecydowanie dystansujeprogramy konkurencji, dając Dwójce pozycję lidera pasma. Na drugimmiejscu ze znacznie mniejszą oglądalnością plasuje się w tym czasiePolsat (ma 1,94 mln widzów i emituje w tym paśmie filmy fabularne).Dalej są: TVN (1,84 mln, gł. W-11 - Wydział Śledczy") i TVP 1 (1,39mln; "Teatr TV" i filmy).
Widownia "M jak miłość" odcinek poodcinku
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
09-09-2008 | 7 773 297 | 51,39% | 46,52% |
08-09-2008 | 8 163 486 | 52,61% | 48,40% |
02-09-2008 | 7 780 168 | 51,45% | 48,18% |
01-09-2008 | 7 722 329 | 51,24% | 49,31% |
średnia | 7 859 263 | 51,68% | 48,09% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 - M jakmiłość | 7 859 263 | 51,68% |
Polsat | 1 935 325 | 12,73% |
TVN | 1 835 336 | 12,07% |
TVP 1 | 1 390 178 | 9,14% |
Profil widowni "M jak miłość"
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 69 | 33,33% |
Kobiety | 129 | 66,67% | |
Wiek | 4- 9 | 44 | 2,72% |
10-15 | 63 | 4,76% | |
16 - 19 | 51 | 3,18% | |
20 - 24 | 45 | 3,96% | |
25 - 29 | 59 | 5,05% | |
30 - 34 | 99 | 7,76% | |
35 - 39 | 90 | 6,04% | |
40 - 44 | 93 | 6,10% | |
45 - 49 | 108 | 8,37% | |
50 - 54 | 142 | 11,66% | |
55 - 59 | 147 | 10,61% | |
60+ | 162 | 29,79% | |
Wlk.miasta | Wieś | 104 | 40,06% |
< 50 tys. | 103 | 24,57% | |
50-100 tys. | 108 | 9,64% | |
100-200 tys. | 96 | 7,63% | |
> 200 tys. | 87 | 18,09% | |
Zawód | Top management | 86 | 7,13% |
Pracownicyszczebla średniego | 102 | 13,72% | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 97 | 19,03% | |
Emeryci | 155 | 39,98% | |
Inne | 61 | 20,14% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 110 | 48,63% |
Średnie | 100 | 30,14% | |
Wyższe | 115 | 13,75% | |
Inne | 54 | 7,48% |
Dołącz do dyskusji: O nowej porze 'M jak miłość' ma mniej widzów