NutroPharma klientem Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną NutroPharma w zakresie obsługi public relations.
W ramach współpracy agencja zajmie się kompleksową obsługą produktu femaltiker plus, żywności specjalnego przeznaczenia medycznego dla kobiet karmiących piersią.
Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie biura prasowego, zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenie działań z zakresu content marketingu.
Strony nie ujawniają szczegółów podpisanej umowy.
Przychody agencji Partner of Promotion wzrosły w 2019 roku o 5,5 proc. w porównaniu z 2018 rokiem, z 42,4 mln zł do 44,7 mln zł. W omawianym okresie zwiększeniu uległy koszty z działalności operacyjnej - o 4,6 proc., do 43,3 mln zł. Najwięcej spółka wydała na tzw. usługi obce - 39,8 mln zł (wobec 37,9 mln zł rok wcześniej). Na wynagrodzenia przeznaczyła z kolei 2,3 mln zł, czyli ok. 100 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętne zatrudnienie w agencji zmalało z 36 do 35 osób.
Dołącz do dyskusji: NutroPharma klientem Partner of Promotion