Nowy zapach Puma Red & White wsparty kampanią reklamową
We wrześniu rusza promocja nowego zapachu Puma Red & White.
W kampanii oprócz standardowych mediów używane będą narzędzia interaktywne.
W kampanii wykorzystane będą media elektroniczne, prasowe, media interaktywne, adekwatnie do profilu psychograficznego o stylu życia grupy docelowej.
Czas trwania kampanii: wrzesień - grudzień 2005
Cel kampanii: wsparcie wprowadzenia rynek nowej linii Puma Red & White
Grupa docelowa: kobiety+mężczyźni 15-30 lat, zorientowani na trendy i modę,
Sposób realizacji kampanii: TV, [rasa, internet, outdoor (tramwaje), wybrane kluby
Media: tradycyjna reklama prasowa w tytułach młodzieżowych (Dziewczyna, Filipinka, Fluid), także kobiecych Glamour, Cosmopolitan w ograniczonym zakresie kampania telewizyjna w tv ogólnopolskiej i kanałach prywatnych, kampania na tramwajach/, outdoor
Inne działania marketingowe: PR w prasie i TV, animacje w sieciach perfumeryjnych, animacje w centrach handlowych - działania niestandardowe/PR (m.in. sesja w A4, publikacje obserne na temat marki i ich zapachów), animacje w tramwajach prowadzone przez hostesy, działania w miejscu sprzedaży: prezentacje produktu.
Dom mediowy:Mediacom, account Michał Rafa
Agencja PR - działania PR prowadzone we własnym zakresie
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Justyna Rynkiewicz
- Kampania interaktywna we współpracy z 4funTV - program Rebell, który komentuje w sposób właściwy widzowi tego programu różne ważne wydarzenia medialne oraz parodiuje sytuacje. Planowane są programy w którym prowadzący ruszy w miasto i zgodnie z mottem marki "Podejdź bliżej/Come Closer" będzie zachęcać przechodniów Warszawy - przede wszystkim warszawskich tramwajach - do przyjacielskich gestów – powiedziała Justyna Rynkiewicz z Cosmopolitan Cosmetics.
W Polsce nie przygotowano kreacji, realizowano jedynie adaptację.
Dołącz do dyskusji: Nowy zapach Puma Red & White wsparty kampanią reklamową