Nowy Wprost
Po nowym layoucie teraz czas na nową okładkę i logo
Duże zmiany w tygodniku "Wprost". W ubiegłym tygodniu wprowadzono nowy layout tygodnika a od poniedziałku "Wprost" ma nowe logo i okładkę.
- Po tylu latach używania jednolitego wzoru z charakterystyczną czerwoną obwódką - jest to rewolucyjna zmiana. Cieszę się niezmiernie, że znaleźliśmy odpowiednie miejsce, nie popadając ani w tekstomanię "Polityki", ani w obrazkowość "Newsweeka" - mówi Amadeusz Król.
Zmiany we "Wprost" zdecydowano się wprowadzić wraz z numerem z "Listą 100 najbogatszych Polaków".
- To wydanie co roku sprzedaje się bardzo dobrze - chcieliśmy to wykorzystać i pokazać naszym czytelnikom nowy produkt w nowym "opakowaniu" - mówi Król.
Dział marketingu AWR Wprost przygotował szeroko zakrojoną promocję numeru, począwszy od dzienników ogólnokrajowych, regionalnych, poprzez reklamę i konkursy w radiach - skończywszy na plakatach citylight i promocji na prawie 1000 stacjach benzynowych.
Nowy układ i szata typograficzna ma przyciągnąć nowych czytelników oraz zachęcić reklamodawców do umieszczania reklam w tygodniku "Wprost".
Dołącz do dyskusji: Nowy "Wprost"