Nowy wizerunek radia WAWa
Radio WAWa od lipca zmieniło swój muzyczny wizerunek
Od dłuższego czasu byliśmy stacją grającą najwięcej polskiej muzyki w eterze - mówi Jarosław Paszkowski, Dyrektor Programowy radia WAWa - teraz postanowiliśmy to pokazać.
Polska muzyka jest dla naszych słuchaczy bardzo ważna - dodaje Michał Żołądkowski, szef muzyczny WAWy- teraz gramy jej wyjątkowo dużo bo prawie 50%. Naszym zdaniem poziom polskiego rynku muzycznego nie odbiega od dokonań zagranicznych gwiazd, by nie powiedzieć, że często są to lepsze kawałki. Tak też sądzą nasi słuchacze, a my słuchamy ich głosów, bo to dla nich robimy to radio!
Prócz polskich przebojów na antenie WAWy w dalszym ciągu można usłyszeć największe światowe hity ostatnich trzech dekad, nie ma natomiast "plastikowego popu" i "pudełkowego dance'u".
Radio WAWa nadaje swój program w trzynastu wielkich miastach Polski. Program stacji adresowany jest do grupy wiekowej 20-45.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek radia WAWa