Nowy wizerunek Piegusków
Euro RSCG Warsaw zmienia wizerunek Piegusków dla Lu Polska
Od 12 lipca jest emitowana nowa reklama telewizyjna Piegusków pt. „Nieźle zakręcony” przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla LU Polska. Towarzyszy jej nowy slogan marki: „Pieguski Markizy. Wkręć się do zabawy”.
Celem kampanii jest budowa nowego wizerunku marki Pieguski w oparciu o Pieguski Markizy, które można jeść w bardzo „zakręcony” sposób. Pomysł kreatywny bazuje na unikalnym rytuale jedzenia Piegusków Markiz, czyli przekręcaniu ciastka, aby dostać się do pysznego nadzienia. Taki sposób jedzenia to dobra zabawa z Pieguskami i przełamanie konwencji „grzecznego” jedzenia.
Dodatkowym odróżnieniem marki od konkurencji jest fakt, że spot został w całości wykonany w formie nowoczesnej animacji. Głównym bohaterem spotu a zarazem personalizacją charakteru marki, jest Piegus – nieźle zakręcony rudzielec, który komentuje zabawę z markizami.
Spot emitowany jest w TVP, Polsat, TVN, TV4, FoxKids, Cartoon, Minimax. Planowanie oraz zakup mediów przygotował MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Piegusków