Nowy wizerunek IAA
Od lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nowąidentyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmoweStowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową iregionalne.
Nowy wizerunek Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy, logotypze zmienioną kolorystyką i sloganem "Inspiring Excelence inCommunications Worldwide" to efekty wielomiesięcznej pracy agencji"Team Y&R in Jordan" pod kierunkiem Sharifa Abukhadra -wiceprzewodniczącego departamentu komunikacji IAA.
"Wyniki badań obejmujących specjalistów zajmujących siękomunikacją marketingową
na całym świecie pokazały, że tożsamość korporacyjna IAA powinnareprezentować bardziej nowoczesną i energiczną postawęodpowiadającą wyglądowi dzisiejszej branży komunikacjimarketingowej. Dlatego podjęliśmy starania zmiany naszegocorporate identity" wyjaśnia Abukhadra. Projekt zaakceptowałaspecjalna komisja złożona z 56 reprezentacji z 76 krajów.
Nowa identyfikacja wizualna Międzynarodowego StowarzyszeniaReklamy została utrzymana w kolorystyce biało-granatowej.Zrezygnowano z wcześniej używanego koloru czerwonego, nadając tymsamym logotypowi bardziej współczesny i uniwersalny charakter.
"Zmiana oblicza IAA to wymóg rynku i efekt zamian jakie zachodząw komunikacji marketingowej na świecie. Stowarzyszenie będącplatformą wymiany poglądów, doświadczeń i opinii musi kreowaćtrendy na rynku, inspirować, zachęcać do zmian i ciągłej pracy nadpoprawą wizerunku branży. Takie odświeżenie wizerunku może tylkopozytywnie wpłynąć na postrzeganie środowiska reklamy, mediów imarketingu" podkreśla Paweł Kowalewski prezes IAA w Polsce.
Polska zobowiązała się do zmiany polskiej strony IAA imateriałów firmowych do końca 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek IAA