Nowy wizerunek Animal Planet
Z hasłem "Wciągnie Cię" Animal Planet International rusza na podbój dorosłej widowni
Dwudziestego dziewiątego września, odnowiona już Animal Planet rozpocznie międzynarodową emisję. Stacja ma ujawnić swoje bardziej śmiałe oblicze i zaprezentuje na antenie nowe dynamiczne osobowości. (więcej poniżej)
|
"We wrześniu będziecie świadkami ogromnej zmiany Animal Planet. Intryga, humor, miłość, przyjaźń, życie i śmierć: nowa Animal Planet to niereżyserowana, prawdziwa natura i telewizja lepsza niż kiedykolwiek przedtem" - powiedział Weil o swojej sieci. "Dzięki odświeżeniu formatu, zmianom w ramówce, nowym twarzom i oryginalnej koncepcji rozrywki, Animal Planet z energią i pasją przeniesie widza w sam środek akcji" - mówi Peter Weil, Dyrektor Generalny i Wiceprezes Animal Planet International.
Hasło "Wciągnie Cię" ("It Grabs You") zostanie przedstawione widzom na całym świecie w trakcie intensywnej międzynarodowej kampanii marketingowej. W ramach wzajemnej promocji siostrzane stacje Animal Planet - w tym Discovery Channel - wyemitują filmy reklamowe. W kampaniach przeprowadzonych w Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji zostanie użyta również reklama zewnętrzna i prasowa.
Modyfikacji poddano logo Animal Planet, które ma uzyskać głębsze barwy i bardziej dojrzały wygląd.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Animal Planet