Nowy 'Tele Magazyn'
Największy w Polsce dodatek telewizyjny zadebiutuje w nowej formule w piątek 16 grudnia.
Objętość zwiększy się z 32 do 48 stron. Zmianie ulegnie logotyp, format na większy (215 x 280 mm) i układ graficzny.
- Nowością w "Tele magazynie" jest dział magazynowy, w którym znajdą się informacje o znanych z ekranów osobach, recenzje programów i filmów oraz nowości ze świata kultury (kino, DVD, muzyka, literatura). Wraz ze zmianami poszerzona zostanie zawartość kolumn listingowych z repertuarem stacji telewizyjnych. W ślad za tym poszły również zmiany graficzne mające na celu podniesienie czytelności zarówno szpalt programowych, jak i redakcyjnych rekomendacji - czytamy w komunikacie.
Pojawienie się na rynku nowego "Tele magazynu" wsparte zostanie reklamową kampanią telewizyjną (TVP1, TVP2 i Polsat) pod hasłem „Zobacz, co oglądasz”.
Pierwszy intensywny etap kampanii rozpocznie się 11 grudnia br. Dodatkowo spot reklamujący pojawi się w bloku wigilijnym na antenie TVP 1.
Logo Tele Maagazynu pojawia się także w zwiastunach bloku emitowanych na antenie TVP już od 4 grudnia.
Autorem layoutu jest Studio Q. Kreację kampanii zapewniła YAPAN Korporacja Reklamowa. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mediacom Warszawa.
Tele Magazyn to najpopularniejszy dodatek TV w Polsce. Średni tygodniowy nakład wynosi 1 479 651 egz. (ZKDP 09/ 2005). Wydawcą jest Spółka Wydawnicza TELE MAGAZYN, należąca w 100 proc. do Polskapresse. Tele Magazyn dodawany jest do 13 dzienników regionalnych („Dziennik Zachodni”, „Gazeta Krakowska”, „Dziennik Łódzki”, Gazeta Poznańska”, „Głos Wielkopolski”, „Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Olsztyńska”, „Nowości Gazeta Pomorza i Kujaw”, „Nowa Trybuna Opolska” „Głos Szczeciński”, „Kurier Poranny”, „Gazeta Lubuska”) i 3 tygodników regionalnych („Nowy Wyszkowiak”, „Kontakty”, „Gazeta Kołobrzeska”).
Dołącz do dyskusji: Nowy 'Tele Magazyn'