Nowy świat komunikacji Ery Omnix
Agencja reklamowa J.Walter Thompson-Parintex przygotowała ...
Agencja reklamowa J.Walter Thompson-Parintex przygotowała najnowsze reklamy telewizyjne marki Era Omnix dla Polskiej Telefoni Cyfrowej. Reżyserem reklam jest znany francuski twórca Phillipe Andre.
Phillipe Andre, reżyser znany ze współpracy z takimi markami jak Adidas, Renault, Martini, zrealizował filmy reklamowe Era Omnix.
Zadaniem agencji reklamowej J. Walter Thompson-Parintex i francuskiego reżysera było przedstawienie największych zalet serwisu Omnix, dostępnego tylko w sieci Era, między innymi szybkiego i prostego dostępu do wszystkich informacji, które są w danym momencie i miejscu potrzebne. Wystarczy mieć odpowiedni telefon a nowy świat pełen informacji i rozrywki już czeka !
Spoty powstały w niekonwencjonalnej scenerii pofabrycznych hal, znajdujących na terenie warszawskiej fabryki ciągników Ursus. Zdjęcia trwały sześć dni, a efekty specjalne zostały przygotowane przez kilkuosobową ekipę w ciągu trzech tygodni. Końcowe prace wykonało francuskie studio odpowiedzialne między innymi za kolorystykę francuskiego przeboju filmowego pt. "Amelia".
Reklamy są emitowane we wszystkich stacjach telewizyjnych. Serwis jest wspierany również w innych mediach.
Usługa Omnix została uruchomiona przez sieć Era pod koniec 2002 roku. W chwili obecnej dostarcza serwisy informacyjno-rozrywkowe w ponad 200 kategoriach. Kampanię wprowadzającą markę Omnix na polski rynek w 2002 roku przygotowała agencja J. Walter Thompson-Parintex.
Kampania reklamowa Ery Omnix skierowana jest do osób dynamicznych, chcących mieć stały dostęp do bieżących informacji, lubiących się dobrze bawić oraz aktywnie spędzać czas z przyjaciółmi.
Twórcy kampanii:
Zespół Kreatywny: Łukasz Kotliński, Iza Przepiórska, Maciej Nowicki i zespół Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Romicka, Elżbieta Szafraniec, Ewaryst Fedorowicz Przedstawiciel Klienta: Renata Flatt, Marta Krzyżanowska, Robert Narojek
Dołącz do dyskusji: Nowy świat komunikacji Ery Omnix