Nowy produkt reklamowy Ad.Net
Począwszy od kwietnia 2006 roku największa w Polsce sieć internetowa Ad.Net, rozpoczęła testy nowego produktu.
Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.
Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na polskim rynku presję na efektywność ponoszonych wydatków reklamowych i jest w dużej mierze skierowana do klientów, którzy definiują cele swoich kampanii poziomem wygenerowanych kontaktów telefonicznych (banki, ubezpieczenia, restauracje, deweloperzy etc.). Największym potencjałem nowego produktu jest jednak możliwość zaangażowania w reklamę internetową mniejszych reklamodawców lokalnych, którzy do tej pory uważali to medium, za zbyt mało skuteczne.
Stworzenie wspólnej oferty IGroup i Ad Net jest elementem realizacji wspólnej strategii, bazującej na synergii zasobów IGroup i CR Media Consulting S.A., które podpisały list intencyjny 28 lutego 2006 roku. Jednym, z jej elementów jest rozwój projektów e-marketingowych i stworzenie pierwszego kompleksowego E-Kontakt Center, integrującego telekomunikacyjne i internetowe techniki wspierające sprzedaż. Wielkość rynku reklamowego bazującego na efektywnościowym modelu rozliczeń na świecie szacowana jest na 30% procent wszystkich wydatków marketingowych.
Ad.net S.A. to powstała w 2000 roku największa polska internetowa sieć reklamowa, oferująca obecnie sprzedaż powierzchni reklamowej na ponad 130 liczących się witrynach internetowych. Ponad 90% kampanii realizowanych w polskim internecie jest emitowanych na witrynach należących do sieci. Zajmuje trzecie po Onecie i Wirtualnej Polsce miejsce pod względem udziałów w rynku reklamowym w internecie.
Dołącz do dyskusji: Nowy produkt reklamowy Ad.Net