Nowy produkt Nestle
23 lipca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Jojo żelek SuperCola, nowego produktu Nestle adresowanego do dzieci w wiekuszkolnym.
Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystującnajnowsze trendy animacji 2D.
Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia iobejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacjedziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.
Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dladzieci.
Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.
Stopka produkcyjna:
Klient: Nestle Polska SA
Kluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:
Paweł Patyra - Confectionary Business Director
Marzena Maciąg-Urbańska - Brand Manager
Agencja: LOWE GGK Warszawa
Zespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata Hejduk
Zespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, AnnaNałęcka
Dyrektor Kreacji: Kinga Grzelewska
Reżyser animacji: Leszek Nowicki.
Dołącz do dyskusji: Nowy produkt Nestle