Nowy Newsweek
We wrześniu rusza także kolejna kampania tygodnika "Newsweek Polska"
Od najbliższego numeru zostaną wprowadzone zmiany w formule graficznej tygodnika "Newsweek Polska" , który wydaje Axel Springer Polska. Nowe rozwiązania graficzne mają ułatwić lekturę "Newsweeka".
- Dajemy również dziennikarzom szereg nowych instrumentów do prezentacji i ilustracji tekstów - mówi Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny pisma.
W numerze pojawią się nowe fonty, nowa stratyfikacja stron, większa przejrzystość stron.
- Nie wprowadzamy żadnych nowych rubryk ani nie rezygnujemy z żadnych rubryk czy działów. Zmiany są raczej kosmetyczne oddające najnowsze trendy jakie pojawiają się, albo niedługo pojawią się w najnowocześniejszych magazynach informacyjnych na świecie. Projekt przygotował nasz szef artystyczny Marek Knap po wcześniejszych konsultacjach z najwybitniejszymi projektantami w USA - dodaje Wróblewski.
Również we wrześniu startuje nowa kampania reklamowa Newsweeka, która obejmie radio, telewizje i plakaty.
- Chcemy podkreślić coś co tak mocno wybija się w badaniach opinii publicznej, że Newsweek jest najbardziej wiarygodnym tygodnikiem w Polsce. Przypomnimy 70 letnią tradycję tygodnika i jego niekwestionowaną pozycję na całym świecie. Oprócz kampanii wizerunkowej planujemy ważną wystawę historii Newsweeka i również kampanie z nią związaną - mówi nam Tomasz Wróblewski.
Dołącz do dyskusji: Nowy Newsweek