Nowy model sprzedaży reklam Wirtualnemedia.pl
Od początku marca sieć reklamowa Ad.net wprowadza nową ofertę sprzedaży reklamy w serwisie Wirtualnemedia.pl. Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców stworzony został specjalny pakiet, opierający się na czasowym modelu sprzedaży powierzchni reklamowej - tzw. "flat fee". W ramach pakietu "MediaSky" reklamodawcy oferowana jest emisja skyscrapera (120x600 lub 160x600 pikseli, waga do 25kB) na wszystkich stronach Wirtualnemedia.pl w ciągu tygodnia. Koszt cennikowy pakietu to 5 000 PLN (netto)
30 stycznia 2003 portal Wirtualnemedia.pl obchodził swoje pierwsze urodziny. Po roku działalności Wirtualnemedia.pl stały się największym polskim portalem poświęconym mediom (telewizji, radiu, prasie), Internetowi, reklamie i telekomunikacji. Codziennie serwis odwiedza kilka tysięcy osób a miesięczna ilość odsłon przekracza 600.000*.
Przez rok swojego istnienia serwis Wirtualnemedia.pl wciąż się zmieniał i dostosowywał do potrzeb czytelników. W październiku została zmieniona szata graficzna portalu, wprowadzono system zarządzania treścią i wyszukiwarkę informacji.
* - dane statystyki Gemius.pl
Dołącz do dyskusji: Nowy model sprzedaży reklam Wirtualnemedia.pl