SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy miesięcznik dla biznesmenów

Od piątku na polskim rynku dostępny jest pierwszy numer miesięcznika Businessman.pl wchodzącego w skład Polskiej Platformy Biznesowej. Pismo skierowane jest do przedsiębiorców, managerów wyższego i średniego szczebla.

Na czele projektu stoi Piotr Cegłowski, Redaktor Naczelny. Dyrektorem Biura Reklamy jest Adam Feldman. Za marketing i promocję odpowiada Olaf Furmanek.

Pierwsze wydania Businessman.pl ukażą się w nakładzie 70 000 egz. Nakład docelowy od wydania "III" wynosić będzie co najmniej 50 000 egz. Pismo dostępne jest w salonach prasowych, najlepszych punktach sprzedaży oraz w prenumeracie. Koszt egzemplarza to 6,50 PLN.

Jednocześnie od listopada rusza biznesowy portal internetowy, a od początku przyszłego roku klub biznesu i centrum konferencyjno-szkoleniowe wraz z ekskluzywnym zapleczem welness&spa.

jhjjhjyu

Właścicielem projektu jest MMG Polska Sp. z o.o. W przedsięwzięcie zainwestowano już ponad 40 milionów złotych.

- "Businessman.pl jest pismem, które powstało w odpowiedzi na lukę w segmencie prasy biznesowej. Cieszy nas możliwość oferowania czytelnikom ciekawych publikacji z zakresu biznesu i gospodarki. Naszą chęć kontaktu z przedsiębiorcami uzupełnia elitarny klub biznesu oraz portal internetowy. Chcemy tym samym przyczynić się do budowania renomy polskiego biznesu i stwarzać okazje do jego rozwoju." - powiedział Piotr Cegłowski, Redaktor Naczelny.

Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w mediach pod hasłem "Wróciły dobre czasy dla biznesu". Reklamy nowego tytułu można zobaczyć w Gazecie Prawnej, tygodniku WPROST, Parkiecie, IT Resselerze, Marketingu w Praktyce, Digital Foto Video i Teleinfo. Spoty telewizyjne wyemituje TVN24, TVN CNBC Biznes, TVP Info a spoty radiowe - TOK FM, Radio PIN, Radio WaWa, Trójka, Antyradio, Radio Kolor i Jazz Radio.

Kampania widoczna będzie również na najważniejszych portalach biznesowych. Wydawnictwo prowadzi także zakrojone na szeroką skalę działania BTL.

Nakłady promocyjne przekroczą 2 miliony złotych.

Dołącz do dyskusji: Nowy miesięcznik dla biznesmenów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl