Nowy marketing w Gazecie Olsztyńskiej i Dzienniku Elbląskim
Utworzenie działu marketingu i powołanie drugiego zastępcy redaktora naczelnego - to najważniejsze zmiany które nastąpiły w Gazecie Olsztyńskiej i Dzienniku Elbląskim.
Podstawowym zadaniem działu marketingu będzie zbudowanie, wdrożenie w życie i koordynowanie strategii marketingowej dla wszystkich produktów grupy medialnej Gazety Olsztyńskiej – płatnego dziennika oraz powiązanych z nim portalu wm.pl i bezpłatnych: dziennika Nasz Olsztyniak i tygodnika Nasz Elbląg. W skład nowego działu wejdą m.in. biura promocji i analiz.
Dyrektorem działu marketingu został Adam Biały, ostatnio dyrektor Działu Promocji i Sprzedaży Gazet w Edytorze.
Nadzór nad Działem Sprzedaży Gazet Gazety Olsztyńskiej i Dziennika Elbląskiego przejmie Beata Tokarczyk, odpowiadająca już w spółce za Dział Sprzedaży Reklam.
To nie koniec zmian. Redaktor naczelny Gazety Olsztyńskiej zdecydował o powołaniu swojego kolejnego, po Igorze Hrywnie, drugiego zastępcy. Na nowo utworzonym stanowisku obsadzony został Tomasz Gliniecki, dotychczasowy szef lokalnej redakcji gazety w Elblągu.
Dołącz do dyskusji: Nowy marketing w Gazecie Olsztyńskiej i Dzienniku Elbląskim