Nowy Marketing Manager w OEM Microsoft
Jacek Maśliński został Marketing Managerem na region Europy Środkowo-Wschodniej w dziale OEM Microsoft.
Jacek Maśliński został Marketing Managerem na region Europy Środkowo-Wschodniej w dziale OEM Microsoft.
Jacek Maśliński, dotychczasowy szef grupy produktowej Office (Information Worker Business Group Lead) w polskim oddziale Microsoft, awansował na stanowisko Marketing Managera działu OEM na region Europy Środkowo-Wschodniej. W nowej roli będzie odpowiedzialny za całość działań marketingowych firmy Microsoft na obszarze CEE (Central and Eastern Europe) w zakresie oprogramowania sprzedawanego razem ze sprzętem komputerowym.
Jacek Maśliński z polskim oddziałem Microsoft związany jest od ponad 6 lat. Pracę rozpoczął w dziale Enterprise Group, gdzie odpowiadał za współpracę z największymi partnerami. W 2001 roku objął stanowisko Product Managera odpowiedzialnego za marketing i sprzedaż produktów z rodziny Microsoft Office. Od 2003 roku kierował całym zespołem grupy produktowej Information Worker, który jest odpowiedzialny za budowanie i realizację w Polsce strategii dla produktów z rodziny Microsoft Office System. Wcześniej pracował w firmach ABC DATA i Vobis.
„Choć z dużym żalem rozstaję się z działem Information Worker, który przez ostatnie lata był moim „oczkiem w głowie”, cieszy mnie ogromnie możliwość podjęcia nowych wyzwań, szczególnie teraz, w okresie wprowadzania na europejskie rynki Windows Vista i Office 2007. Przede mną nowe, interesujące zadania i obowiązki oraz nowe doświadczenia w pracy z 20 europejskimi oddziałami firmy. Wierzę, że doświadczenie wyniesione z pracy w Polsce będzie mi bardzo pomocne przy ustalaniu strategii dla innych krajów tego regionu” – powiedział Jacek Maśliński.
Jacek Maśliński ma żonę i dwoje dzieci. Do jego zainteresowań należą gry strategiczne, podróże, wycieczki rowerowe, filmy i kuchnia orientalna.
Dołącz do dyskusji: Nowy Marketing Manager w OEM Microsoft