Nowy lider pism motoryzacyjnych, w dół 'Auto Świat' i ''Top Gear'
W kwietniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Lideremsegmentu był "Motor".
Zmiana lidera w segmencie pism motoryzacyjnych.Na pozycje numer jeden awansował tygodnik* "Motor"(Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła wkwietniu 2009 r. 116 222 egz., co w stosunku do analogicznegookresu w 2008 roku oznacza wzrost o 17 proc. - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce spadł tygodnik "Auto Świat" (AxelSpringer Polska) ze sprzedażą na poziomie 99 172 egz. (roktemu 121 293 egz.).
Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear"(Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutowałrok temu. Jego sprzedaż w kwietniu 2009 r. wyniosła 82 243 egz. (wkwietniu 2008 r. - 114 069 egz.).
kwiecień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Motor* | 116222 | 99 847 |
Auto Świat* | 99 172 | 121 293 |
Top Gear | 82 243 | 114 069 |
Auto ŚwiatPoradnik | 38 931 | 32 008 |
Świat Motocykli | 33 198 | 34 294 |
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych | 29 671 | 43 511 |
Auto, Motor iSport | 28 073 | 45 850 |
Automobilista | 10 575 | 9 394 |
Magazyn RajdowyWRC | 7 205 | 7 963 |
V12 | b.d. | 6065 |
Classic Auto | b.d. | 8002 |
2009 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Motor* | 116222 | 103392 |
Auto Świat* | 99 172 | 108191 |
Top Gear | 82 243 | 86 669 |
Auto ŚwiatPoradnik | 38 931 | 44 747 |
Świat Motocykli | 33 198 | 30 937 |
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych | 29 671 | 39 205 |
Auto, Motor iSport | 28 073 | 30 102 |
Automobilista | 10 575 | 10 499 |
Magazyn RajdowyWRC | 7 205 | 7 430 |
V12 | b.d. | 8 278 |
Classic Auto | b.d. | 7 287 |
* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.
Dołącz do dyskusji: Nowy lider pism motoryzacyjnych, w dół 'Auto Świat' i ''Top Gear'