SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy lider pism motoryzacyjnych, spada sprzedaż 'Top Gear'

W czerwcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało wzrostsprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Lideremsegmentu był "Motor".

Na pozycję numer jeden awansował tygodnik*"Motor" (Wydawnictwo Bauer, którego sprzedażogółem wyniosła w czerwcu 2009 r. 101 079 egz., co w stosunku doanalogicznego okresu w 2008 roku oznacza wzrost o 6 proc. - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "AutoŚwiat" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 98388 egz. (rok temu 101 576 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował w 2009 roku. Jego sprzedaż w czerwcu br. wyniosła 76319 egz. (w czerwcu 2008 r. - 83 397 egz.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor*101 07994 773
AutoŚwiat*98 388101 576
TopGear76 31983 397
Auto- Moto Magazyn Zmotoryzowanych39 02338 902
AutoŚwiat Poradnik38 04533 666
ŚwiatMotocykli31 11130 014
Auto,Motor i Sport29 94442 602
Automobilista11 1089 493
Magazyn Rajdowy WRC7 8057 773
Classic Auto7 2597475
V12b.d.6170


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor*101 07988 979
AutoŚwiat*98 388104 451
TopGear76 31980 072
Auto- Moto Magazyn Zmotoryzowanych39 02332 325
AutoŚwiat Poradnik38 04545 359
ŚwiatMotocykli31 11130 028
Auto,Motor i Sport29 94430 180
Automobilista11 10810 070
Magazyn Rajdowy WRC7 8057 902
Classic Auto7 2596 644
V12b.d.b.d.




* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Nowy lider pism motoryzacyjnych, spada sprzedaż 'Top Gear'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl