Nowy gracz na rynku agencji interaktywnych
Poznańska agencja interaktywna Conecto i warszawska agencjainteraktywna isens zdecydowały połączyć swoje siły pod nową marką -GoldenSubmarine.
- W swoich działaniach kierujemy się strategią interactive blueocean, która zakłada, że będziemy się skupiać na nowych obszarachoferując klientom oprócz dostępnych na rynku usług marketingowychtakże nowatorskie pomysły typu "blue ocean". Kolejnym krokiemrozwoju agencji będzie ekspansja zagraniczna. Planujemy trzykierunki: Niemcy, Ukrainę i Stany Zjednoczone - zapewnia MichałGrzybkowski, prezes GoldenSubmarine.
Management GoldenSubmarine tworzą: Michał Grzybkowski (prezesodpowiedzialny za finanse i kontakty technologiczne z siostrzanymifirmami: Datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platformaadvergamingowa), Grzegorz Krzemień (wiceprezes odpowiedzialny zajakość oraz marketing i PR), Marcin Gruca (członek zarząduodpowiedzialny za sprawną realizację prac agencji) i Marta Krysik(dyrektor zarządzający).
Nowo powstała agencja GoldenSubmarine obsługuje m.in. firmy:Audi, Cigna STU, Coty, Decora, Danfoss, EMI Music, Fortis Bank,Grupa Kolastyna, Hochland, Iveco, Media Markt, Monnari Trade, OrklaFoods, Saturn, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Warbud, Warka,Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Dołącz do dyskusji: Nowy gracz na rynku agencji interaktywnych