Nowy ekskluzywny magazyn na polskim rynku
Wydawnictwo Migut Media wprowadza na rynek tytuł 'Estetica Polska'.
Magazyn 'Estetica', który ukazuje się rynku od 60 lat, wyznacza trendy współczesnej sztuki fryzjerskiej. Dociera do blisko 250 tysięcy czytelników w 80 krajach na 5 kontynentach.
Pierwszy numer polskiej edycji (styczeń/luty 2007) zostanie wydany jeszcze w grudniu tego roku.
'Estetica Polska' dostarczy informacji o:
trendach – będzie można obejrzeć prace i kreacje stylistów, odkrywających i wyznaczających najnowsze trendy w sztuce fryzjerskiej oraz awangardowe tendencje w cięciu i modelowaniu. Stanie się inspiracją i natchnieniem dla polskich mistrzów grzebienia,
modzie fryzjerskiej – otworzy okno na międzynarodowy świat fryzjerskiej mody haute couture. Pozwoli polskim fryzjerom tworzyć jeszcze bardziej atrakcyjne kreacje,
makijażu – dostarczy profesjonalnej wiedzy na temat najmodniejszego makijażu na różne okazje i sezonowych trendów, obrazując pięknymi, wykonanymi na najwyższym poziomie, wizerunkami,
produktach i akcesoriach – będzie prezentowała, promowała i wprowadzała na polski rynek najnowsze produkty branży fryzjerskiej oraz nowoczesne, funkcjonalne i najlepsze akcesoria. Przedstawi opisy, zastosowanie i oceny pochodzące od niezależnych ekspertów,
urodzie – pokaże nowości kosmetyczne, salonów urody i piękności oraz tak modne i lubiane ośrodki SPA,
pokazach – na bieżąco relacjonowane będą najznakomitsze wydarzenia w świecie mody i stylistyki fryzjerskiej; pokazy mody oraz profesjonalnego sprzętu fryzjerskiego, wystawy, konkursy,
arkanach sztuki fryzjerskiej - zaoferujemy narzędzia do nauki rzemiosła od najlepszych mistrzów na świecie za pomocą profesjonalnych szkoleń metodą step by step.
salonach fryzjerskich - najnowszych ich aranżacjach i wystrojach, przybliży doświadczenia specjalistów.
'Estetica Polska' o objętości ok. 152 str. będzie ukazywała się w nakładzie 5000 egz. Dwa razy do roku, w lutym i w październiku, ukażą się albumy specjalne, których tematem będzie „Technika step-by-step” oraz „ Fryzury – stylistyka i projekty”. Kwartalnik będzie można kupić w salonach prasowych, zaprenumerować oraz będzie dostępny na targach i wydarzeniach branżowych.
Redaktor naczelną polskiej edycji magazynu jest Ewa Cesarz – Rybka, jednocześnie Wiceprezes Migut Media SA, natomiast dyrektorem marketingu i sprzedaży Aleksandra Koziejowska.
Dołącz do dyskusji: Nowy ekskluzywny magazyn na polskim rynku