Nowy dyrektor w grupie TBWA
Nowy Dyrektor ds. Marketingu i Nowego Biznesu w TBWA
Stanowisko Dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu w grupie TBWA objął Radosław Kowalik - Miklaszewski o 5-lat pracujący w OMD Poland jako New Business Director. TBWA i OMD należą do jednego z największych na świecie holdingów zajmujących się komunikacją - Omnicom Group i ściśle ze sobą współpracują.
Zarówno dla grupy TBWA jak i OMD Poland jest to zmiana wynikająca z wewnętrznej restrukturyzacji. Kowalik - Miklaszewski nadal będzie współpracował ze swoją poprzednią firmą, między innymi organizując szkolenia i prowadząc znaną w branży reklamowej OMD School.
Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego jest to wynik zacieśnienia współpracy pomiędzy grupą domów mediowych OMD Poland a agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Omnicom Group będącą odzwierciedleniem struktury kapitałowej holdingu na polskim rynku. Zmiana ta wynika z faktu, iż domy mediowe Brand&Media OMD i Optimum Media OMD w większym stopniu będą prowadzić własną działalność new business. Jednocześnie jest przekonany, że bardzo owocna współpraca z Radkiem nie kończy się lecz jedynie zmienia swoją formę.
Według Christiana Lainera, Prezesa TBWA Communications Group pojawienie się w firmie osoby z takim doświadczeniem wpłynie bardzo korzystnie na dalszy rozwój biznesowy grupy. "Mieliśmy okazję współpracować wcześniej - mówi Lainer i wiem, że dzięki Miklaszewskiemu mogę liczyć na silne wsparcie merytoryczne naszych działań".
Radosław Kowalik - Miklaszewski jest absolwentem SGGW oraz podyplomowych studiów na SGH (Instytut Marketingu Międzynarodowego) i Centrum Dziennikarstwa w Warszawie. Zanim związał się z OMD, przez 5 lat pracował w Biurze Reklamy Polsatu, współtworząc między innymi dział reklamy a później sponsoringu dział sponsoringu.
Kowalik - Miklaszewski rozpoczął pracę w grupie TBWA 5 lipca 2004.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor w grupie TBWA