Nowy dyrektor marketingu Xerox
Piotr Myśliwiec jest nowym dyrektorem marketingu w firmie Xerox
Piotr Myśliwiec od maja br. jest nowym dyrektorem marketingu w firmie Xerox. Dotychczas pracował w polskim oddziale Microcom (Fincom Poland).
Xerox Polska powierzyła obowiązki zarządzania marketingiem Piotrowi Myśliwiec, który dotychczas pracował w polskim oddziale Microcom (Fincom Poland). Myśliwiec zajmie się opracowaniem i realizacją kompleksowej strategii marketingowej dla działów sprzedaży pośredniej, bezpośredniej oraz usług outsourcingowych (Xerox Business Services).
Piotr Myśliwiec jest absolwentem WSB-NLU w Nowym Sączu, gdzie uzyskał również tytuł MBA dzięki współpracy uczelni z Mastrich School of Management.
W branży teleinformatycznej pracuje od przeszło 5 lat. Zaczynał w firmie Megabajt na stanowisku Product Manager. W 2001 roku objął stanowisko Country Manager w polskim oddziale Microcom. W okresie, kiedy zarzadzał firmą, produkty Microcom zwiększyły udziały w polskim rynku z 4 do 30 proc.
Do swoich największych osiągnięć Piotr Myśliwiec zalicza stworzenie silnego kanału sprzedaży pośredniej oraz wprowadzenie nowej linii produktów telekomunikacyjnych do stałej oferty TP SA.
W firmie Xerox Piotr Myśliwiec skoncentruje się na działaniach skierowanych na poszerzenie i wzmocnienie kanału sprzedaży pośredniej. W tym celu opracowuje nowy program partnerski, którego premierę zaplanowano na początek września 2004 r.
Ponadto, nowy szef marketingu zamierza wzmocnić wizerunek firmy Xerox, jako lidera w rynku cyfrowych systemów produkcyjnych i dostawcy kompleksowych usług w dziedzine pracy z dokumentami
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu Xerox