Nowy Dyrektor Generalny ContactPoint
Od października 2003 nowym Dyrektorem Generalnym ContactPoint, jednego z liderów rynku outsourcing call centers, został Robert Kuraszkiewicz.
Uprzednio pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego w BTW Investment Services S.A.
Jego doświadczenia menedżerskie obejmują ponadto, m.in. zarządzanie Departamentem Strategii i Rozwoju w Domu Maklerskim BMT S.A. na stanowisku Dyrektora oraz pracę na stanowisku Dyrektora Zarządzającego spółki Tax-Audytor.
W latach 1997-98 przebywał w Stanach Zjednoczonych, pracując w departamencie finansowym Midwest Security Insurance Corporation, Onalaska WI USA, oraz w Center for Strategic and International Studies, Washington D.C.
Robert Kuraszkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Georgetown University Washington D.C. - Program Finance Management i University of Wisconsin w ramach East Central European Scholarship Program.
Obejmując stanowisko, nowy Dyrektor Generalny wyraził przekonanie, że ContactPoint to firma z ogromnym potencjałem, dysponująca najnowocześniejszą technologią, a przede wszystkim zespołem pracowników gwarantującym najwyższy poziom usług. Robert Kuraszkiewicz zapewnia, że jest to bardzo dobra podstawa do dalszego rozwoju firmy i sukcesów rynkowych w najbliższej przyszłości.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Generalny ContactPoint