Nowy dyrektor BMO w Microsoft
Barbara Napiórkowska została dyrektorem Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft
Będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w polskim oddziale Microsoft.
Przez ostatnie 10 lat Barbara Napiórkowska związana była z firmą Philips AGD, z czego ostatnie 2,5 roku pracowała w centrali w Holandii. Odpowiadała za globalny marketing strategiczny i wprowadzanie produktów na rynek światowy. Zajmowała się opracowywaniem strategii dla AGD, a także współtworzeniem nowych produktów. W polskim oddziale Philips AGD kierowała działem marketingu. W tym czasie firma osiągnęła pozycję lidera na rynku. Karierę związaną z marketingiem Barbara Napiórkowska rozpoczęła w roku 1989 budując od podstaw dział sprzedaży i marketingu w fimie Johnson & Johnson Poland.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Handlu Międzynarodowego. Posiada również dyplom z Marketingu Strategicznego uczelni Business School - filii Thames University w Warszawie.
Barbara Napiórkowska w wolnych chwilach gra na pianinie. Wysoko ceni muzykę klasyczną. Uwielbia też podróże. Jest amatorką dobrej kuchni i bardzo lubi przygotowywać niebanalne potrawy dla siebie i rodziny.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor BMO w Microsoft