Nowy design salonów Play
Operator komórkowy Play przeprowadza zmianę wizualizacji w częściswoich salonów. Akcja rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku ipotrwa przez cały 2008.
Do tej pory zmieniony został desing w 5 salonach Playzone oraz w10 salonach Play Germanos. Pozostałe punkty sprzedaży, które będąpodlegać "remodelingowi" będą zmieniane systematycznie przez całyrok.
Wprowadzone zostały elementy nowych technologii w obsłudzeklienta poprzez zastosowanie interaktywnych prezentacji telefonówna zainstalowanych laptopach. Pojawiła się również ekspozycja"life", zabezpieczona elektronicznie przed kradzieżą. Wyeksponowanemodele telefonów umożliwiają klientowi zapoznanie się z aparatem ijego wszystkimi funkcjami.
Zmianie uległa kolorystyka salonów, stała się ona cieplejsza.Zastosowano nowe, duże elementy graficzne (np. kwiat czosnku).
Dołącz do dyskusji: Nowy design salonów Play