Nowe szaty "Nicole"
Zmiana koncepcji wydawniczej "Nicole"
W związku ze zmianą koncepcji wydawniczej miesięcznika "Nicole" od numeru 8 (sierpniowego) zmianie ulegnie format i objętość pisma.
- Sierpniowy numer będzie miał atrakcyjniejszy, mniejszy format, ale za to większą ilość stron -126 zamiast 86 - informuje Maciej A.Brzozowski, Dyrektor Public Relations MediaStyl (Grupa Wydawnicza Bauer).
Zmiany obejmą również layout, charakteryzujący się nowocześniejszym sposobem łamania i nową kolorystyką.
Kolejna nowość to udział czytelniczek Nicole w sesjach mody (także okładkowych) i urody. Tekstu ulegną skróceniu, pojawi się więcej reportaży. Odważniej zostanie potraktowana tematyka seksualna.
"Nicole" ukazuje się w Polsce od maja 2001 roku. Skierowany jest do młodych dziewcząt w wieku 17-25 lat., ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkanek średnich i dużych miast.
Średni nakład "Nicole" w 2002 roku - 96 tys.
Dołącz do dyskusji: Nowe szaty "Nicole"