Nowe spoty IKEA wg pomysłów Euro RSCG i Scholz&Friends
Spoty telewizyjne do trzech nowych kampanii reklamowych IKEA powstaną według pomysłów Euro RSCG i Scholz&Friends. Agencje wygrały dotyczący tego przetarg.
Przetarg, który IKEA ogłosiła półtora miesiąca temu, dotyczył pomysłów na trzy telewizyjne spoty reklamowe, których emisję zaplanowano w I połowie 2011 roku. Swoje propozycje zgłosiły agencje Euro RSCG, Scholz&Friends JWT i PZL. Przypomnijmy, że JWT adaptuje na polski rynek globalne kreacje reklamowe szwedzkiej marki (więcej na ten temat), a PZL przygotowała w minionym roku kampanie tego brandu pod hasłem „Ty tu urządzisz” (więcej).
IKEA zdecydowała, że dwa nowe spoty powstaną według pomysłów Euro RSCG, a jeden – zgodnie z koncepcją Scholz&Friends. Możliwość takiego rozstrzygnięcia przetargu została zastrzeżona w briefie rozesłanym do agencji.
Dołącz do dyskusji: Nowe spoty IKEA wg pomysłów Euro RSCG i Scholz&Friends