Nowe rekordy aplikacji i aktywacji iOS i Androida w Boże Narodzenie
17,4 miliona urządzeń pracujących pod kontrolą systemów iOS i Android zostało aktywowanych tylko w pierwszy dzień Bożego Narodzenia - wynika z danych firmy analitycznej Flurry.
Dla porównania, w okresie 1-20 grudnia dziennie aktywowano średnio 4 miliony urządzeń z systemami Apple i Google na pokładzie. Z kolei 25 grudnia ubiegłego roku, kiedy został ustanowiony poprzedni rekord, liczba aktywacji sięgnęła 6,8 miliona. To oznacza, że teraz była ona ponad 2,5-krotnie większa.
Liczba aplikacji pobranych przez użytkowników urządzeń z systemami iOS i Android sięgnęła 25 grudnia poziomu 328 milionów i była o 112 proc. wyższa od dziennej średniej odnotowanej w okresie 1-20 grudnia (155 mln).
Poniższy wykres pokazuje w rozbiciu na godziny liczbę pobrań aplikacji w dzień Bożego Narodzenia, w porównaniu ze średnią dla pierwszych dwudziestu dni grudnia.
W okresie 1-20 grudnia zdecydowaną większość (80 proc.) aktywowanych urządzeń z iOS i Androidem stanowiły smartfony. Tymczasem 25 grudnia minimalną przewagę zdobyły nad nimi tablety (51 proc.).
Dołącz do dyskusji: Nowe rekordy aplikacji i aktywacji iOS i Androida w Boże Narodzenie