Nowe podejście do sprzedaży imprez turystycznych
Na nadchodzący sezon letni wortal turystyczny vtrip.pl przygotował wiele zmian dla swoich użytkowników i partnerów
Gruntowne zmiany przeszedł jeden z największych polskich wortali turystycznych - vtrip.pl. Kilka dni temu zmieniła się szata graficzna serwisu, zoptymalizowano nawigacje oraz zostały wprowadzone nowe uslugi.
- Zmiana logotypu oraz wprowadzenie nowoczesnego design'u portalu turystycznego to wyniki realizacji przyjętej strategii rozwoju firmy - czytamy w informacji prasowej.
Nowy system rezerwacji zaprojektowany został według scenariusza podejmowania decyzji przez klienta przy wyborze ofert turystycznych. Układ nawigacji i rozkład interfejsu został tak zaprojektowany, aby osiągnąć optimum w zakresie wstępnej rezerwacji, maksymalnie skrócić czas wyszukiwania oferty, jej porównania oraz stopniowego ograniczania kryteriów wyszukiwania. Intuicyjny scenariusz rezerwacji pozwala na porównanie cen różnych kierunków, ich sortowanie oraz szybką orientację w zakresie dostępnej oferty.
"Nie chodzi o to aby użytkownikowi zaserwować listę kolejnych ofert rekordów w długiej liście wyszukiwania, pomieszanych wg. określonych kryteriów. Chodzi o to, aby wspomóc użytkownika w podjęciu decyzji o wyborze oferty tak, aby z dokonanego wyboru był zadowolony. To zupełnie nowe podejście inspirowane rozwiązaniami, które wyróżniają znaczące zagraniczne portale i serwisy turystyczne. Nowe standardy, jakość i sprawność działania nowego serwisu muszą ocenić sami nasi użytkownicy. Nasz nowy serwis daje im, jako pierwszy w Polsce, taką możliwość." - podsumowuje Dariusz Baranowski dyrektor ds. programowych VTRip.pl.
Przebudowie ulegnie także część informacyjna portalu, która będzie prezentowała treść w bardziej usystematyzowany sposób.
Dołącz do dyskusji: Nowe podejście do sprzedaży imprez turystycznych