Nowe oblicze COCA-COLI
Od czwartku, 6 marca 2003 roku, Coca-Cola rozpoczęła w całym kraju dystrybucję napoju Coca-Cola w opakowaniach z nową grafiką. Zmiana etykiet polega na przywróceniu elementu fali, która pojawiła się na logo Coca-Coli w 1969 roku, i jednoczesnej jego modyfikacji, zgodnie ze współczesnymi trendami. Nowa grafika od stycznia tego roku wprowadzana jest na całym świecie. W marcu - w Polsce i na Węgrzech.
Wprowadzenie nowej grafiki ma na celu podkreślenie związku Coca-Coli ze zmieniającym się światem i oczekiwaniami konsumentów.
Opakowania z nową grafiką powinny zastąpić obecną ofertę na polskim rynku w ciągu 3-4 tygodni. Najwcześniej pojawią się w dużych miastach i supermarketach.
Coca-Cola jest największym na świecie producentem napojów bezalkoholowych, z których najpopularniejsze to: Coca-Cola, Coca-Cola Light (w niektórych krajach znana jako Diet Coke), Fanta i Sprite. Ponad 50 procent wszystkich napojów orzeźwiających konsumowanych dzisiaj na świecie to produkty Coca-Coli. Składa się na to 240 marek sprzedawanych w 200 krajach. Znak Coca-Cola rozpoznawany jest przez 94 procent całej światowej populacji, w Polsce przez 97 procent. Coca-Cola współpracuje na całym świecie ze 1145 lokalnymi rozlewniami, 3500 hurtownikami i dystrybutorami. Największa na świecie fabryka koncentratu Coca Coli znajduje się w Puerto Rico. Dwa razy w tygodniu, z Old San Juan do USA, wypływa transportowiec wielkości statku pasażerskiego Queen Elisabeth II. Wiezie ładunek koncentratu wystarczający na wyprodukowanie 350 milionów porcji Coca Coli.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze COCA-COLI