SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe narzędzie BTL Point Group

Agencja marketing services BTL Point Group wprowadza autorskie narzędzie 'Promo E-learning' do zwiększania i weryfikacji kompetencji promotorów biorących udział w aktywnościach BTL-owych.

'Promo E-learning' zapewnia realizację szkoleń online za pośrednictwem Internetu i weryfikację wiedzy edukowanego personelu poprzez specjalistyczne testy.

Bez względu na to, czy szkolenie zostało przeprowadzone w trybie „fizycznym”, czy nie, pracownik bierze udział w szkoleniu online w formie prezentacji multimedialnej. Jego przygotowanie do realizacji zadań promocyjnych jest sprawdzane, a w wypadku pozytywnego wyniku uzyskuje status „access”, czyli gotowości do profesjonalnej pracy. Jeśli wynik nie jest pozytywny, szkolenie trwa aż do momentu pełnego przyswojenia wiedzy.

- Często jednodniowe szkolenia nie dają rezultatów lub też na szkolenia osobiste Klient nie ma czasu czy środków - mówi Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający ds. strategii w BTL Point Group. – Potrzebne jest wtedy nowoczesne, szybkie przekazanie i utrwalenie wiedzy, aby promocja zakończyła się sukcesem. Dzięki temu agencja może wystartować proste animacje, niewymagające produkcji i logistyki, w ciągu zaledwie 5 dni, co jest szczególnie istotne w okresie przedświątecznym – dodaje.

Pierwszym Klientem, który korzysta z ww. modułu, jest Tchibo, dla którego BTL Point Group realizuje obecnie akcję wsparcia sprzedaży kategorii „non food” w sklepach Géant i Real.

Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzie BTL Point Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl