Nowe logo Atlantic
Razem z jesienno-zimową kolekcją firma Atlantic wprowadza nowe, odświeżone logo, które jeszcze lepiej podkreśla niepowtarzalną osobowość marki Atlantic.
- Atlantic to marka ludzi młodych, aktywnych i radosnych. Chcieliśmy, aby nowe logo odzwierciedlało jej atrybuty. – tak tłumaczy potrzebę zmiany logotypu Bożena Kosmulska, Wiceprezes firmy Atlantic.
Firma Atlantic przeprowadziła badania, które wykazały, że dotychczasowy logotyp był rozpoznawalny i silnie kojarzony z marką. Dlatego też nie zmieniono go radykalnie, a jedynie odświeżono. Elementy znane, związane z dotychczasowym dorobkiem marki, tj. zaufaniem i wiarygodnością, pokazane zostały w zupełnie nowej aranżacji. Natomiast nowa czcionka, dynamiczniejsze linie oraz zdecydowana, odmłodzona kolorystyka logo podkreślają nowoczesny, trendowy, idący z duchem czasu wizerunek marki Atlantic.
Już od ponad dziesięciu lat Atlantic jest obecny na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ten czas osiągnął pozycję lidera i eksperta w dziedzinie komfortowej bielizny wysokiej jakości.
W badaniach przeprowadzonych na zlecenie Atlantic Sp. z o.o. przez Instytut Badania Rynku i Opinii Millward Brown SMG/KRC aż 76% respondentów wykazało się spontaniczną znajomością marki Atlantic, a 42% wymieniło ją jako pierwszą (top of mind). Wskaźnik wspomaganej znajomości marki Atlantic jest jeszcze wyższy – sięga on aż 97%. Atlantic zdystansował więc znacznie markę Triumph obecną na polskim rynku od ponad 40 lat.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Atlantic