Nowe layouty prasowe
Agencja Advertiva zaprojektowała layout ogólnopolskich czasopism - "Przewodnika Prawniczego" oraz kwartalnika "Domy które kochacie"
"Przewodnik Prawniczy" jest ogólnopolskim magazynem. Stanowi nowość na rynku wydawniczym skierowaną do osób nie będących prawnikami, lecz zainteresownych aspektami prawnymi z racji wykonywanego zawodu.
Do zadań agencji Advertiva należało zaprojektowanie winiety, layoutu okładki oraz wnętrza gazety, płyty CD dołączonej do czasopisma oraz okładki na wspomnianą płytę.
Projekt graficzny okladki utrzymany jest w czerni i bieli, w ten sposób eksponując informacje o zawartości czasopisma oraz uwypuklając winietę. Jednocześnie zastosowane rozwiązania kolorystyczne mają na celu podkreślenie profesjonalnej, trudniejszej w odbiorze zawartości gazety.
Projekt wnętrza konsekwentnie wykorzystuje brązy jako kolor przewodni layoutu. Layout utrzymany jest w nowoczesnym, ascetycznym stylu.
"Domy które kochacie" to ogólnopolski kwartalnik, zawierający projekty gotowych domów oraz zajmujący się poradnictwem dla osób budujących dom.
Zadaniem Advertivy było uporządkowanie istniejącego layoutu poprzez zaprojektowanie nowych elementów graficznych, w tym informacji o promocji, okładki, stron redakcyjnych. Numer wiosna 2005 utrzymany jest w kolorach żywej zieleni i żółci, korespondując w ten sposób z porą ukazania się kwartalnika. Nowy layout wnętrza wzbogaca rozwiązania z okładki o czerwień, charakterystyczną dla materiałów reklamowych firmy Archon - wydawcy magazynu, również zaprojektowanych przez Advertivę.
Dołącz do dyskusji: Nowe layouty prasowe