Nowe Konsorcjum Wydawnicze
Wydawnictwo Business Press i Dziennikarska Agencja Wydawnicza Mediapolis podpisały umowę zawiązującą konsorcjum
Wydawnictwo Business Press Sp. z o.o. i Dziennikarska Agencja Wydawnicza Mediapolis Sp. z o.o., podpisały umowę zawiązującą konsorcjum, które będzie zajmować się wydawaniem prasy branżowej i korporacyjnej. To pierwsza i największa tego typu inicjatywa na rynku prasy korporacyjnej w Polsce. Publikacje konsorcjum ma trafiać bezpośrednio do zdefiniowanych grup odbiorców, oferując wysoką jakość merytoryczną i atrakcyjną ofertę reklamową. (więcej poniżej)
|
"Obserwujemy i szczegółowo analizujemy światowe trendy w tej dziedzinie oraz potrzeby klientów" - mówi Ewa Piechna-Pietrzyk, dyrektor generalny Business Press. "Boom w sektorze BTL, gwarantujący wysoką efektywność kampanii promocyjnych przekładamy na rynek wydawniczy i oferujemy 100% dotarcia do wyznaczonej grupy celowej. Jednocześnie opracowaliśmy autorski program finansowania tego rodzaju publikacji, gwarantujący powodzenie przedsięwzięcia".
"Nasz alians strategiczny stworzy nową jakość na rynku prasy korporacyjnej" - stwierdza Krzysztof Urbanowicz, prezes Mediapolis. "Żadna inna firma w Polsce nie będzie w stanie zaoferować tak szerokiej gamy usług wydawniczych, reklamowych i promocyjnych jak nasze konsorcjum. Firmy, które chcą wydawać gazety, np. dla swoich klientów, będą teraz płacić mniej za produkt, o którym mogli marzyć dotychczas tylko giganci".
Business Press jest wydawcą miesięcznika "Businessman Magazine", raportów branżowych raportów specjalnych m.in. "Rynek Reklamy", "Logistyka", "Nowoczesne Technologie", dwumiesięcznika "Projekt - Dom i Biuro" oraz tytułów korporacyjnych: "Kaleidoscope", "InterCity", "Vis-Avis". Łączny nakład czasopism wydawanych przez Business Press wynosi ok. 130.000 egz. miesięcznie.
Dziennikarska Agencja Mediapolis stworzyła ponad 30 projektów różnych produktów prasowych, w tym 20 gazet firmowych, m.in. dla Telekomunikacji Polskiej, PKN Orlen, PZU, ABB, Raiffeisen Bank. Łączny nakład czasopism wydawanych przez Mediapolis wynosi ok. 110.000 egz. miesięcznie. Równolegle, w studio graficznym Mediapolis powstały projekty sześciu dzienników, w tym "Kuriera Lubelskiego" (2002), "Dziennika Zachodniego" - trzeciego dziennika w Polsce (2001) i "Nowej Trybuny Opolskiej" (2000). Mediapolis współpracuje na stale z partnerami z Francji i z USA, eksportując do tych krajów m. in. infografikę.
Dołącz do dyskusji: Nowe Konsorcjum Wydawnicze