Nowe kampanie Clear Channel Poland
Październikowe kampanie Clear Channel Poland w hipermarketach
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland realizuje kolejne kampanie promocyjne w miejscu sprzedaży. W październiku są to kampanie prowadzone dla firm: Exquise, Ferrero, Kraft Foods Polska oraz SC Johnson. Kampania serków firmy Exquise potrwa do połowy grudnia, a trzech pozostałych produktów do końca października br.
Od września trwają dwie kampanie - serków firmy Exquise oraz batonu Kinder Pingui (Ferrero). W obu wykorzystano stopery przy półce z produktem w hipermarketach sieci Tesco. Firma Ferrero po raz kolejny wybrała rozwiązania reklamowe Clear Channel Poland w miejscu sprzedaży, poprzednia kampania - również batonu Kinder Pingui - miała miejsce w ub. roku.
Od października, pod hasłem "Lekkość na okrągło" wystartowała kampania nowego smaku Milki - draży Lila Stars Crispello. Kampania prowadzona jest w 36 sklepach Tesco, gdzie wykorzystano reklamę na drzwiach wejściowych do hipermarketów.
Czwarta z realizowanych obecnie kampanii w miejscu sprzedaży to reklama odświeżacza powietrza Brise One Touch firmy SC Johnson. Ma ona charakter ogólnopolski i objęła swoim zasięgiem hipermarkety Tesco i E.Leclerc. Celem kampanii jest przypomnienie o produkcie w miejscu sprzedaży. Wykorzystano w niej trzy różne nośniki reklamowe: grafikę reklamową na drzwiach wejściowych, stopery przy regale produktowym oraz naklejki podłogowe. Plakaty reklamujące Brise One Touch pojawiły się również na citylightach i tablicach 4x3 firmy Clear Channel Poland umieszczonych na parkingach supermarketów.
Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie Clear Channel Poland