Nowatorska kampania Discovery
IMPartner dla Discovery Networks Poland - wyrafinowana technologia w reklamie on-line
11 października wystartowała nowatorska kampania reklamowa informująca Internautów o nowym cyklu programów na kanale Discovery - Zero Hour. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję Interactive Marketing Partner Polska.
Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie kampania w polskim Internecie - prócz tradycyjnych elementów, takich jak grafika i tekst, wykorzystuje streaming, czyli technologię, która umożliwia przesył dźwięku i obrazu w czasie rzeczywistym. Kreacja składa się z filmu, opisu programu i formularza rejestracyjnego. Wszystko to pojawia się na expand billboardzie. Do tej pory jeszcze nikt w Polsce nie umieścił na rozwijającym się billboardzie i nie połączył ze sobą: ponad 90-cio sekundowego filmu, formularza rejestracyjnego zbierającego adresy e-mail i numery telefonów komórkowych, przewijanego pola tekstowego oraz zegara odmierzającego czas, jaki pozostał do rozpoczęcia programu.
Głównym celem kampanii jest powiadomienie o programie oraz możliwość ustawienia specjalnego przypomnienia o emisji Zero Hour za pomocą e-maila lub SMS-a. Ten "przypominacz" z informacją o programie Internauci mogą aktywować sobie wypełniając formularz rejestracyjny umieszczony w rozwijającym się billboardzie. "Przypominacz" wysyłany jest w dniu emisji programu w postaci e-maila (w godzinach pracy) lub SMS-a (godzinę przed programem).
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych kampanii wykorzystujących streaming rozmiar przesyłanych plików jest automatycznie dostosowywany do prędkości łącza, za pomocą którego Internauta korzysta z zasobów Sieci - użytkownicy dysponujący szybkim stałym łączem mogą obejrzeć pełną kreację, zawierającą dłuższy film (zwiastun programu wraz z komentarzem lektora). Osoby korzystające z modemów i zwykłych łącz telefonicznych automatycznie otrzymują dostosowaną do ich potrzeb kreację ze skróconym filmem i komentarzem lektora. W ten sposób kreacja intryguje, a nie irytuje Internautów.
"To jest w pełni nowatorskie rozwiązanie, które łączy ze sobą zaawansowany przekaz treści, interaktywność i element bezpośredniej komunikacji z użytkownikiem. Tylko Internet daje takie możliwości, a w Polsce po raz pierwszy taką kreację zrobiło IMPartner. To właśnie dzięki takim zaawansowanym rozwiązaniom kreacyjnym reklamodawcy będą coraz częściej sięgali po Internet jako kanał komunikacji reklamowej." - mówi Tomasz Cisek, dyrektor sprzedaży IMPartner.
Za zakup kampanii odpowiedzialna jest Media Direction OMD we współpracy z CR Media Consulting. Kreacja Discovery Zero Hour realizowana była od 11.10.2004 do 13.10.2004 na witrynach: Wirtualna Polska, Onet, Gazeta, Interia, Przekrój, Wprost, Businessweek, Dziennik Pap, Super Express, RadioZet, Brief, Independent, WarszawaOnLine, PanoramaFirm, Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowatorska kampania Discovery