SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa twarz Deutsche Bank

W tym tygodniu rozpoczęta zostanie co najmniej pięcioletnia światowa kampania marketingowa Deutsche Bank, która obejmie zarówno działania reklamowe, jak i public relations

Wspólnym elementem kampanii będzie trójwymiarowe logo banku i dotychczasowe hasło „A passion to perform”. Kreację dla kampanii reklamowej przygotowała berlińska agencja Scholz & Friends – adaptacją na poszczególne rynki i kolejnymi wariantami reklam zajmą się inne agencje współpracujące z bankiem. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Dołącz do dyskusji: Nowa twarz Deutsche Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl