SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa telewizja dla kobiet

1 sierpnia wystartuje nowy kanał tematyczny - TVN Style

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 1 sierpnia 2004  Grupa ITI uruchamia kolejny telewizyjny kanał tematyczny - TVN Style,  poświęcony temu wszystkiemu co ważne dla kobiet, urodzie, stylom życia, modzie, zdrowiu, gotowaniu. Zespołem TVN Style  kieruje była dziennikarka "Faktów" Iwona Radziszewska.

TVN Style to program dla kobiet w grupie 16-45 lat. Program będzie dostępny poprzez sieci kablowe i platformy cyfrowe.

Flagowym magazynem TVN Style będzie "Miasto kobiet" - codzienny 2-godzinny magazyn nowoczesnych Polek. O sukcesach i problemach kobiet w różnym wieku, rozmawiać będą ze swoimi gośćmi 3 prowadzące: Joanna Horodyńska, Beata Sadowska i Marzena Rogalska.

W Paryżu, specjalnie dla TVN Style, będzie realizowany cotygodniowy magazyn ciekawostek i nowości z dziedziny mody i urody "Paris, Paris...".

W cotygodniowym magazynie "Świat według..." Iwona Radziszewska zaprezentuje prywatne oblicza znanych Polek. Bohaterki programów opowiedzą o sobie, pokażą ulubione miejsca, własne mieszkania, a nawet otworzą szafy. W pierwszych odcinkach zobaczymy z bliska Grażynę Wolszczak, Agnieszkę Rylik, Reni Jusis, Natalię Kukulską.

"Klub Młodej Mamy"  jest kierowany nie tylko do pań, które już mają dzieci, ale również tych, które oczekują potomka, bądź dopiero planują macierzyństwo.  W programie ciekawi goście - lekarze pediatrzy, ginekolodzy, psycholog, ale przede wszystkim "znane" i "nieznane"  młode mamy.

Ponadto programy o tajnikach urody ("No to pięknie") i modnych ubiorach - także bez wielkich pieniędzy ("Musisz to mieć").

Ofertę uzupełnią najlepsze zagraniczne programy o zdrowiu i zdrowym odżywianiu, a także mnóstwo ciekawostek z życia światowych gwiazd.

"Ogromne zainteresowanie naszą ofertą już teraz, przed startem, bardzo nas mobilizuje. Jestem pewna, że sprawimy miłą niespodziankę zarówno kobietom dojrzałym jak i bardzo młodym.  Jeśli tylko są ciekawe świata i  chcą wiedzieć więcej o sobie - będą miały wreszcie swoją telewizję" - mówi Iwona Radziszewska, szefowa projektu TVN Style.

"Reklamodawcy chcą docierać do jak najbardziej sprecyzowanej widowni, a TVN Style jest właśnie medium, które im to ułatwi. Strategia sprzedaży reklam w TVN Style opiera się na sprzedaży pakietów spotów. Możliwy będzie również zakup określonego pasma lub obecność reklamodawcy przy premierach programów" - powiedział Tomasz Nabakowski, menedżer zespołu sprzedaży kanałów tematycznych TVN.

Dołącz do dyskusji: Nowa telewizja dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl