'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008(wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampaniareklamowa crossovera Peugeot 3008 wyposażonego w Grip Control.Akcja przebiega pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy".
Kampania reklamowa crossovera Peugeot 3008podkreśla, że zainstalowana w nim technologia GripControl w połączeniu z 16-calowymi oponami M&Szwiększa jego przyczepność w każdych warunkach, a kierowca jednymruchem może wybrać odpowiednie ustawienie: błoto, śnieg lub piach.Przekaz pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy" jestskierowany do dynamicznych ludzi, którzy potrzebują wyjątkowegosamochodu zarówno do poruszania się po mieście, jak i na weekendowewypady.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2,TVP3, TV4, TVN, TVN7), radiu, prasie (m.in. Newsweek, Polityka,Auto Świat, Elle, Twój Styl, Forbes, Playboy, Extremium) iinternecie (m.in. mailing). Ponadto w ramach akcjiambientowo-eventowej w klubach fitness z sieci Gymnasion byłyrozdawane zaproszenia na Dni Otwarte Peugeot 3008, podczas którychinstruktorzy dali specjalne pokazy aerobiku.
Adaptację globalnej kreacji kampanii ATL - zaplanowanej dopoczątku lipca - oraz działania BTL przygotowała agencjaEuro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: 'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008(wideo)