Nowa strategia Trefla
Strategia działania "Trefla" na rynku firm ukierunkowana będzie przede wszystkim na dynamiczny rozwój współpracy z polskimi i międzynarodowymi firmami oraz agencjami reklamowymi
Seminarium "Rozwiązania poligraficzne w kampaniach reklamowych" przeprowadzone podczas zakończonych w piątek Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych "Euro-Reklama 2004", zainaugurowało początek nowej strategii działania "Trefla" na rynku B2B. Firma wykorzystuje w tym zakresie doświadczenie zdobyte na rynku klientów indywidualnych oraz współpracę licencyjną z koncernami : "The Walt Disney Company" czy "Warner Bros".
Strategia działania "Trefla" na rynku firm ukierunkowana będzie przede wszystkim na dynamiczny rozwój współpracy z polskimi i międzynarodowymi firmami oraz agencjami reklamowymi.
"Chcemy zaoferować coś więcej niż klasycznie postrzeganą produkcję poligraficzną. Przede wszystkim kreatywność i konkretne rozwiązania marketingowe, oparte o produkty wytwarzane z kartonu i tektury. Naszym celem jest postrzeganie jako efektywnych współkreatorów realizowanych projektów, wykorzystując naszą wiedzę i olbrzymie doświadczenie" - powiedział Szczepan Kniter, Dyrektor Zarządzający "Trefl" S.A.
Dotychczasowy "Dział Zleceń Jednostkowych", obsługujących klienta biznesowego, zmienił nazwę na "Dział Kontraktów". Celem nowej strategii jest zapewnienie kompleksowości oferty i partnerstwa dla klienta nie tylko w kontekście oferowania rozwiązań, ale również ich poszukiwaniu. Standardowa oferta dla biznesu, została podzielona na 5 zasadniczych grup :
"Stawiamy na poszukiwania nieszablonowych, ciekawych i interesujących rozwiązań. Tylko to jest w stanie zapewnić wyróżnienie kampanii reklamowej czy programu lojalnościowego. Idealnym przykładem jest wejście na rynek "Heyah", będącego odzwierciedleniem konwencji disruption w czystej postaci " - mówi Jacek Kotarbiński, pełniący od marca funkcję Dyrektora Działu Kontraktów - "indywidualnie zaprojektowana firmowa gra planszowa, puzzle z nieszablonowym motywem graficznym czy ciekawe karty do gry są bardzo elastycznymi narzędziami promocji, pozwalającymi zapewnić długotrwałość przekazu. Nie ma tu praktycznie żadnych ograniczeń i najważniejszy staje się pomysł".
"Trefl" jest poważnym i pozytywnie postrzeganym na rynku biznesowym partnerem koncernów "Danone", "Unilever","Grupa Żywiec", "Axel Springer Polska", "Egmont", "Gruehner + Jahr Polska" czy "Grupa Lotos". Stale współpracuje z dużymi agencjami reklamowymi: "Leo Burnett", "WPP Group", "Grupa 66/Ogilvy", "Studio 4" czy "Tequila/BTL Group".
Grupa Trefl, której historia sięga roku 1985, od lat utrzymuje pozycję lidera na rynku produkcji puzzli, gier planszowych i kart do gry. Dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi w Gdyni i Krakowie. Główna siedziba mieści się w Sopocie.
"Trefl" dużą rolę przywiązuje do walorów edukacyjnych, atrakcyjności wzorów czy kryteriów jakości swoich produktów (posiadany certyfikat ISO). Najwyższy światowy standard oznacza zaufanie tak poważnych licencjodawców jak "The Walt Disney Company" czy "Warner Bros". Na rynku klientów indywidualnych grupa sprzedaje swoje produkty we wszystkich najważniejszych sieciach hiper- i supermarketów oraz sieci hurtowni zabawkarskich. Eksportuje również poprzez dystrybutorów do ponad 25 krajów. Głównymi rynkami eksportowymi są: Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Jugosławia, Chorwacja, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Cypr, Turcja, Izrael, USA, Kanada.
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Trefla