SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa reklama piwa Tatra Mocne

Nowy film reklamowy Tatry Mocne - "Wilk"

Od lipca we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych trwa emisja nowego spotu piwa Tatra Mocne. Film "Wilk", utrzymany w stylistyce dotychczasowych reklam marki, jest częścią kampanii wizerunkowej Tatry Mocne.

Górale idący przez las nagle wpadają na rozwścieczonego wilka. Rozdrażnione zwierze wydaje się atakować mężczyzn. Mimo tego najstarszy z górali powoli, w skupieniu podchodzi do wilka. Z bliska patrzy w oczy agresywnego zwierzęcia, które pod spojrzeniem górala uspokaja się. Dzięki temu mężczyzna może uwolnić wilka z sideł, w których uwięziona jest jego łapa. Oswobodzone zwierzę ucieka do lasu.
Wieczorem górale siedzą przy ognisku na polanie. W lesie słychać wycie wilka. Najstarszy z górali uśmiecha się do siebie.

Grey Worldwide Warszawa jest związany z marką Tatra Mocne od wiosny 2003 r. W ramach obsługi brandu agencja przygotowała wszystkie dotychczas emitowane filmy - "Dojrzewanie", "Siekiera" i "Wilk". Od rozpoczęcia współpracy udziały rynkowe Tatry Mocne sukcesywnie rosną. Kampanie reklamowe przygotowywane przez Grey Worldwide Warszawa skutecznie wspierają wizerunek i sprzedaż marki. W grudniu 2003 udziały rynkowe Tatry Mocne zrównały się z udziałami głównego konkurenta

Autorami pomysłu kreatywnego jest zespół: Kasia Sośnierz (creative supervisor) i Grzegorz Waliczek (art director). Reżyseria: Johan Brisinger, zdjęcia: Henryk Stenberg, produkcja: Film Republic. Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzialni za kampanię to: Robert Bakalarski (account supervisor), Piotr Laskowski (account manager). Po stronie klienta: Tomasz Marczyński (marketing manager) i Tomasz Król (brand manager). Media zaplanował i zakupił Brand&Media OMD.

Emisja filmów reklamowych rozpoczęła się 28 czerwca. Planowane jest rozszerzenie kampanii o inne media.

Dołącz do dyskusji: Nowa reklama piwa Tatra Mocne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl